Cooorsaen Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Selger 2 stk bmw m3 replica felger.. Ene felgen er det litt større skader på enn den andre som nesten er helt ripe fri.. (felgen på bildet er den styggeste) Har ikke bilde av den andre.. Det er kunn snakk om veldig lite små riper!!.. Uten dekk.. Kan være veldig fine driftehjul, eller evt ett tøft reservehjul;) Alle bud taes med godt mot:) Befinner seg i Tønsberg Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Meget pene på bmw e36;) Tar alle bud seriøst=) Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Ingen som vil gi noen bud da?!?! Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hvorfor ikke 4 ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hvorfor ikke 4 ;p pga ripene.. 2 nye er kjøpt inn slik at det er 100% strøken rund baut;) Veldig ideelt som driftehjul eller tøft reservehjul dersom du har like felger da selvfølgelig=) Alle bud taes seriøst, går til gi bort pris:hondakick Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 hmm , går di i reservehjulbrønnen til en e36 320 da ;) vet du.. og hvor mye hadde du tenkt deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 hmm , går di i reservehjulbrønnen til en e36 320 da ;) vet du..og hvor mye hadde du tenkt deg Er ikke sikker på om det går, men kan prøve litt senere idag;) Bare å slenge inn bud det.. Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Dem passer i brønnen;) Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 1000kr eller bud?!?! Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg