postcar Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Sjekker interessen.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 + sub? :S Litt info om tinga? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 oobs, skulle stå pluss forsterker der hehe. Ang info har jeg jo esken på forsterkeren hvor det står om den. Bassen fikk jeg levert sånn som du ser på bildet, men skal se om jeg finner noe om den på nettet vis interesse. Det spiller drit bra (men det er jo 2x12'' så det tar jeg som en selvfølge hehe) :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 hvor mange watt? rms? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Skrev feil navn i topic heh.. Nyprisen i Norge fant jeg ikke, men fant noen som er et par hakk dårligere til rundt 3200 fra lydfabrikken. Kom med bud, sjekker som sagt bare interessen, nærmest ubrukt og skadefri. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Glemte link: Bass(ikke lik, er uten de tåpelige neonlysene og glasset og muligens dårligere specs) http://www.lydfabrikken.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=36&category_id=46&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 Forsterker: http://www.lydfabrikken.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=71&category_id=32&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 Bassen kan selges for seg selv om man bare er ute etter den.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Kan også bytte, da jeg er ute etter 1x10\12'' Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kan også bytte, da jeg er ute etter 1x10\12'' Kjøpe DD3512? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Må bli kvitt denne først :) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg