GGGolf Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Orginalfeste på IC`en min er defekt. lurte på om dette hadd ehent andre og kva måte dei har festa den på?!? har hatt ute rør og IC for reingjøring, men når eg skulle montere alle slangar igjen, så vart det J...... knotete nede ved IC. noken som har litt detaljerte bilder av slangane og intercoller så eg kan sjå korlies den skal stå?!? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ver SÅ Snill!!!!!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg