MR_Simba Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hei! har en audi som har gått 90tusen ca, 1.8T girkassa har vært en drøm siden bilen kom i eie av oss.. grunnet garanti så ble noen gummigreier skifta på kardangenn på quattroen, så de måtte hovedsakelig fylle ny olje i girkassen... jeg føler nå etterpå at den er vanskelig i første og andre gir! jeg må ned i 15km/h før jeg kan sette den i andregiret! det synes ikke jg er normalt..klart jeg får den i gir i både 40-50kmh..men dere skjønner hva jeg mener..vil ikke presse...bilen må kjøres ca en times tid før dette fungerer som det skal mener jeg å huske... har jeg fått feil olje? har sjekket dette og de som skifta har fått riktig olje fra møller..men jeg føler det ikke er det samme.. hva olje har dere brukt? har dere merket noe? btw:jeg får bestilt orginal oljen via Wurth i bosnia:p så jeg må på en måte vente til sommerferien på dette.. men via wurth i norge så går ikke det:/ takker for svar Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Prøv med litt tynnere olje kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jeg er ute etter produsent og navn på oljen... noen som vet hva som sitter orginalt fra fabrikk? har ikke råd til å prøve meg fram med 3-4 sorter .. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg