190e Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Hei! Lurte på om det noe spesielt svakheter på disse modellene og man bør kikke etter ? Er det noen 8`serie eier her som kan fortelle som sin erfaringer ang modellene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ikke noe spesielt som jeg har merket. Har hatt min i 3 år nå uten noe spesielt store problemer. Det du kan sjekke, er om den har noen form for oljelekkasje for det kan bli dyrt da man må løfte ut hele motoren for å få løs øvre bunnpanne om pakning eller bunnpanne trenger og byttes. Ellers er det jo service som er viktig på denne, som på alle andre biler. Og ja, det koster mer å bytte hver enkelt del på denne modellen, men så er det jo også en uvanlig bil da. Og da er det verdt det. Har ikke opplevd noen feil ved bilen, men har måttet bytte div. slitedeler.... altså som normalt..... Mvh V12 POWER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byteman Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 eneste jeg har opplevd på min er at hviss den er tom for støm er det kneise umulig å åpne bakluken pga all elektronikken bruker ingen nøkkel i bagasjen derfor sitter den ofte som et skudd. ellers batteriene dør om den står leeenge haha å dyrt å bytte catalysatorer ellers feil . slitedeler som sagt Siter BMW E36 316i 94 BMW E31 850i 92 BMW E28 520i 86 x Mazda 626 86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 eneste jeg har opplevd på min er at hviss den er tom for støm er det kneise umulig å åpne bakluken pga all elektronikken bruker ingen nøkkel i bagasjenderfor sitter den ofte som et skudd. ellers batteriene dør om den står leeenge haha å dyrt å bytte catalysatorer ellers feil . slitedeler som sagt Hehe, ja har gjordt samme feilen selv ett par ganger når jeg har tatt ut batteriene og stilt den inn i garasjen for vinteren :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg