ReodorF Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Vet ikke om det blir så godt likt, men prøver uans. :P hjelp: noen som skal ha ny/en til bil.. Må få unna 850en fort grunnet nye prosjekter.. Dere med de råe 850a har sikkert noen kjenninger som vil ha sånn bil, derfor denne tråd :) for info se kjøp/salg :) Siter 1995 Volvo 855 2.5i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Vet ikke om det blir så godt likt, men prøver uans. :P hjelp: noen som skal ha ny/en til bil.. Må få unna 850en fort grunnet nye prosjekter.. Dere med de råe 850a har sikkert noen kjenninger som vil ha sånn bil, derfor denne tråd :) for info se kjøp/salg :) Jeg kjenner en som spurte om å få kjøpe bilen min i går. Ealoken her på forumet. Send han en PM du. Og skaff deg et nytt nick... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 spørs om den er like pen som din da Reodor. men send meg all info om bilen din, km stand, rust. hva som har blitt byttet av vitale deler osv osv. Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReodorF Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 ålreit.. tidelti :) Siter 1995 Volvo 855 2.5i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg