Octavia 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg er ny på forumet her. Jeg har nå fått min nye Skoda Octavia II Elegance 105HK TDI med masse morsomt utstyr, Cappuccino farge med sportssenket understell osv. Meget fornøyd. Vil legge ut noen bilder etterhvert. Jeg har kjørt Skoda Octavia TDI fra 2002, hadde bilen i 5 år uten et eneste problem. Helt ypperlig. Men..... Er er litt hypp på å ha på noen små-styling på den nye bilen. Har sett mye på Milotec, men det virker som de sliter med å få opp sidene sine, vært under oppdatering en stund. Er det noen som har andre tips til styling av Octavia II? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hei hei, hyggelig og høre, du kan kikke litt på denne linken og se om du finner noe du liker, jeg synes det er mye bra der til er billig penge... http://www.bsbildeler.no/butikk/vareliste.aspx?vnr=&vg=808&vgpath=Varekategorier/499/974/9496/808 Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Octavia 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Takk for svar. Her var det mye morsomt. Kunne tenke meg ny grill, men det var det ikke så mye av der. Får titte litt videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Bare og spørre dem, så fikser de ting til deg, de er ganske så greie der oppe, har handlet flere ting der ifra... Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg