940-Power Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 hei, den spoileren som sitter bak på 940, er den en orginal 940 vinge? den litt runde med bremselys =) evnt.pris =) har satt pris på om noen vet d =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 sett på en 850r vinge du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940-Power Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 jaha? passer godt den da? litt usikker på hvordan den ser ut jeg men? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 R-vingen passer bra på 940... Passer så og si bolt-on på baggasjeluka, bare snakk om å legge imellom noen skiver mellom innfestinga på vingen å på luka for å få rett vinkel på festene... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940-Power Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 okay, takker for svaret =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 originalvingen ser du her Her kan du også se huset mitt i bakgrunn:biker Mens vi snakker om spoilere, noen som vet om noen gassfjærer til bagasjelokket som greier å fungere skikkelig med spoiler? Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 orginalspoilern ja,like kjedelig som en søndag. De orginale sylindrene holder de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940-Power Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 originalvingen ser du her Her kan du også se huset mitt i bakgrunn:biker Mens vi snakker om spoilere, noen som vet om noen gassfjærer til bagasjelokket som greier å fungere skikkelig med spoiler? takker for hjelpen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940-Power Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 takker for hjelpen =) vet dsverre ikkje no om gassdemperene =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorFørtti Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Kjøpte nettopp gassdempere til 940 som er beregnet for spoiler... Det er 2 forskjelloge typer, en for og en uten spoiler.. Volvo har dem, og du kan også kjøpe uorginale.. Kjøpte mine på Hellanor. Mener det var lesjøfors Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg