VeilSide Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har lyst å bytte ut min 929 (vinterbilen) med noe annet. Ettersom det ikke er alle biler som dukker opp på nett så er det like så greit at jeg viser jeg er på jakt etter noe som eventuelt andre har tenkt å selge. Har lyst på biler i klasse RWD, manuell kasse og bensin. Jeg er ikke så opphengt i hvaslags motor som står i o.l. men det må være ett karroseri som passer til tittelen på tråden. Om det er japs, tysk eller annet har ingenting å si. Så lenge "objektet" sviver og helst er med skilt så er alt interesant. Gi beskjed i tråden eller via PM om noen vet om noe :) Og ja jeg glemte : Prisklasse er av type "billig" ettersom det er snakk om at jeg skal ha meg en bruks/vinter/arbeids-bil ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 "Bump" Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebring98 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Hei, hva med finn kode 17302217 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 sjekk datoen først daa;) har sikkert fått en reaksjon for en "stund" siden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg