mx_power Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hei skal hive inn en jl 1000/1 og en 450/4 og har fortiden ett red top batteri og 2 1,5F kondiser. lurer på om eg skal kjøpe et kinetik batteri på 650amp. er dette nødvendig? har orginal dynamo men alle kabler er 50mm2. må eg eventuelt ha skille rele? eller hive ut red top og kun ha feks et 800amp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikazi Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg har hankook i min civic på 88 amp det må vel være nok:-) men hvorfor så mye amp egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 det er start strøm som er oppgitt og e det samme som batteriet heter- e bare sånn at folk skal skjønne kass batterier det e snakk om.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg