Viperz Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 lurer på hvor mye bmw 325 ix bruker på mila, og hvor mye det koster å forsikre den... Hvordan er det å kjøre en slik en, enn en 325 i, Vintern/sommern? Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Har ingen førstehånds erfaring med 325ix, men du må nok regne med at den bruker litt mer bensin enn en vanlig 325. rundt litern ++ på bykjøring og slikt. Skal visst være morsomme på vintern, men se opp for oljelekk fra 4 hjulssystemet, dyrt å fikse på, da de fleste BMW verksteder har vært lite borti disse bilene. Personlig ville jeg nok gått for en vanlig 325i, da den er lettere å få tak i brukte deler til og slikt, NÅR noe går galt:D Men klart en ix er jo litt spess da, så er jo hakket morsommere å eie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 1.09L tråkke på gassen: 1.1l 1.2l 1.3l 1.4l tom tank. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet September 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 hmmm? skjønne ikke... altså... den bruke 1.5 liter mila? Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by Viperz lurer på hvor mye bmw 325 ix bruker på mila, og hvor mye det koster å forsikre den... Hvordan er det å kjøre en slik en, enn en 325 i, Vintern/sommern? Min IX, bruker 0.85 på langkjøring, og rundt litern på blandet kjøring. Kjører man litt "inspirert" blir det fort 1.2-1-5.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 hehe.. d var jo ikke så ille da... så er det artig å kjøre ix da? sånn i forhold til vanlig i? Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Viperz hehe.. d var jo ikke så ille da... så er det artig å kjøre ix da? sånn i forhold til vanlig i? Nå har jeg ikke prøvd min på vinterføre ennå, men jeg regner med det blir rimelig artig ja. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 noen som har noen flere synspunkter? Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alliert Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Hallo e har en IX model. -feelingen av kontroll i street fight e komf ! har klart å drifte i brostein gater.. husk bare å svinge den veien du skal å trykk mere gass. e har automatkasse, så e liker å låse den på 2 og tredje ve behov bmw har 60-40 teckno på hjula har e hørt. så senking må utføres kun etter å ha prata me FAGFOLK har satt på gule lykter. ny lakk neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg