drunken Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg skal kjøpe inn foringer osv til sommeren, og la ett verksted eller evnt en kompis skifte det for meg. Men jeg er litt usikker på hvilke foringer som jeg trenger.. Kan noen sette opp ei lita liste over hva jeg trenger å kjøpe inn, og gjerne hvor det er billigst å kjøpe fra? Det hadde vært til stor hjelp! :) Har allerede skiftet til justerbart senkesett, og demperlager + pakkninger osv blir kjøpt inn snarest. Demperlager osv bytter jeg selv. På forhånd takk folkens! :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisko Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 gå inn på http://www.koed.dk så for du billig deler gjennom der. dem har alt og er kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jada, jeg veit det.. Men er litt usikker på hva jeg skal bestille, hva jeg trenger liksom.. Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisko Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jada, jeg veit det.. Men er litt usikker på hva jeg skal bestille, hva jeg trenger liksom.. du må jo få sjekket hvilken foringer er deffekt på bilen din. så deretter skifter mann de deffekte foringene. som regel pleier det være foringene i bærearmen foran og bak.men som sagt er det ingen vits å bytte en del som er i orden. få sjekket opp først.mvh Suat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 "ingen vits i å bytte en del som er iorden" Altså..her er det snakk om oppgradering av foringer i understellet da :) Noe som er en meget billig oppgradering av kjøreegenskapene vil jeg påstå. Hadde Powerflex poly foringer på min 318is, merket det veldig godt. Den hadde også E30 bærearmer foran, som også anbefales. Bolt on! Både koed, schmiedmann og powerflex.no selger disse foringene! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Du skjønnte meg Dr. :) Leverer dem "foring-kit" da eller? Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Du skjønnte meg Dr. :) Leverer dem "foring-kit" da eller? Nei de har ikke kit, men du kan bestille komplett..bare si hvilken modell du har osv :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Enkelt å skifte foringer? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Takk doktor, skal ringe og høre! :) Mikaelft: Man må ha utstyr til det, åsså løfte-bukk helst.. Men noen rakkettforsker trenger man nok ikke å være. Lønner seg uansett å få folk med litt ekstra peiling til å ta seg av akkurat forings-bytte.. ;) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg