Hipphurra Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hører mamma skriker noe fra stua og jeg tenker det var noe på tv eller no og rusler inn. Så er det en bil som har kjørt ned i et "hull" uttenfor. De bygger noe jævelig her. Jeg beina som en gud ned og møtte han stakkarn som hadde kjørt ut. Ropte til han mens han ropte mot meg "GÅR DET BRA?" ja sa han og løp bortover i en sjuk fart. WTF? :eek: Løp bort til bilen og tenkte nå blir jeg helt :roll: men det var ingen i bilen :P Politiet var her på noe få minutter og har nå taua opp bilen og leter i området med Hund. WOW! Slenger opp noen bilder og jeg, tatt fra vinduet og ved bilen. Han var vist en kjenning men de leter etter vedkommende med hund rundt her, de tror han er high eller drukket siden han beina avgårde. De skal bygge tunnel til de byggene som dere ser og det er møkk glatt og 2-3 meter ned, han var heldig og fant det mest grunne hullet Viking drar opp bilen Actionnnnnn :hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hehe, hadde ganske flaks han der ja :/ Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Hvor i Bærum er dette? De bygger tross alt tunell over alt nå :p Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 der bygger de tunell, her går det på rundkjøringer. er oppe i snart 15 eller 16. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Rundkjøringene er vi ferdig med.... Men hvor i bærum er dette her a? Klarer ikke kjenne meg igjen på bildene... Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 1. Han karen hadde stjelt bilen og derfor beina. 2. Han karen ville unngå forsikringssak, beiner, melder stjålet bil og håper på å få det meste fiksa uten bonustap. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 3. Han kommer fra bærum, løper hjem til pappa å ber om ny bil:) :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Bærum -> Fornebu ->http://www.rolfsbukta.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 3. Han kommer fra bærum, løper hjem til pappa å ber om ny bil:) :boxers HAHAHAHAHA din frekk lille jævel!:D Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hehe :D Regner med at de fleste her inne skjønte det var kødd^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg