jstn84 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei. Finnes det noen enkel måte å justere bass og diskant på et anlegg? Noe info om hvilke frekvensområder osv man bør kjøre på forskjellige bassere. Tenker sånn at jeg må sitte baki for å justere på forsterkeren, og da hører jeg ikke når lyden er optimal foran ;) Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 kan sitte i forsete ditt jeg :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Må bare legge til at dette er Boss 4 kanaler + magnat bandpasskasse med 2 elementer Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg