Tord Ivel Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 jeg anbefaler Autoshine Shop raymond skaffer mye rart til gode priser. da bør du ha god tid. har bestillt deler der et par ganger, leveringstiden er det verste jeg har vert borti noen gang og så sier han hele tiden at det er rett rundt hjørnet.... er det et laaaangtidsprosjekt så må du gjerne kjøpe der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Du må ikke finne på å kjøpe noe som helst fra Raymond Engmark!!! ALDRI!!!!! HAN ER DEN STØRSTE LØGNEREN, JUGEFANTEN, SVINDLEREN SOM GJØR FORRETNINGER I NORGE!!!! Jeg ventet over ett år på to brukte seter, og måtte true med politi etc før jeg fikk noe som helst. Og det var selvfølgelig alle andres skyld at han ikke fikk sendt setene.... Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp av han. Mvh. Tommy Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Du må ikke finne på å kjøpe noe som helst fra Raymond Engmark!!! ALDRI!!!!!HAN ER DEN STØRSTE LØGNEREN, JUGEFANTEN, SVINDLEREN SOM GJØR FORRETNINGER I NORGE!!!! Jeg ventet over ett år på to brukte seter, og måtte true med politi etc før jeg fikk noe som helst. Og det var selvfølgelig alle andres skyld at han ikke fikk sendt setene.... Gjør deg selv en tjeneste og ikke kjøp av han. Mvh. Tommy Karlsen Såvidt meg bekjent heter/het Raymonds firma RS-Concept, og holdt til på Tverlandet rett utenfor Bodø. Autoshineshop holder til i Tønsberg, og sist jeg pratet med Raymond bodde han fortsatt her i Bodø. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Oisann, der har jeg tråkka litt i baret... men Raymond Engmark er et rævhøl uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg