Marius Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by Era Vet ikke om det er S2 sedan eller RS2 med det står vist trimma RS2 motor i den sies det. Har også hørt at den er ombygget Audi 80 sedan. Den er mørk blå også står det RS bakpå i sølv. Så den i Lillestrøm 4 Juli og på gatebil på Våler. Dvs jeg kjøre fra ham grundig på våler på Sødangen :D :D :D Har sett den på flere treff fint bygget bil. E han har jeg sitti på med fra gardermoen en gang... det gikk jo unne... snakka om oppimot 300hk ellerno... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by Silverboy Lettere trimmet S2 motor tror jeg heller vi sier ;) OG ikke no problem, RS2 sin skal gå mye bedre enn den :D Oki da ses vi på nærmeste rett strekke i kveld da :D :D :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by Era Oki da ses vi på nærmeste rett strekke i kveld da :D :D :D Era Ikke i kveld da blir det bråk. Men vi må jo prøve. En ting jeg lurer på bare hva sitter det i bilen din ERA?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by RS2 Ikke i kveld da blir det bråk. Men vi må jo prøve. En ting jeg lurer på bare hva sitter det i bilen din ERA?? Bårk åffer det a? Er jo ledig i kveld jo :D Skal slappe av i kveld vakse bilen etter 2 kvelder med masse banekjøring og se over litt ting. Den sitter det støpejerns klump med 8 hull i V form i :D :D :D Det sitter en 350cid (5.7 Liter) Chevrolet med Dart II Sportmann topper og litt div plukk ikke no hokus pokus. Er ikke engang avballansert... :D Så med momentet ut av en RS2 er jeg redd jeg sliter spes med startene dine :( for jeg har ikke bets feste rett frem lengre . Du kommer itl Rudskogen i helga? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by Era Bårk åffer det a? Er jo ledig i kveld jo :D Skal slappe av i kveld vakse bilen etter 2 kvelder med masse banekjøring og se over litt ting. Den sitter det støpejerns klump med 8 hull i V form i :D :D :D Det sitter en 350cid (5.7 Liter) Chevrolet med Dart II Sportmann topper og litt div plukk ikke no hokus pokus. Er ikke engang avballansert... :D Så med momentet ut av en RS2 er jeg redd jeg sliter spes med startene dine :( for jeg har ikke bets feste rett frem lengre . Du kommer itl Rudskogen i helga? Era Yes kommer jef vet du :) Tenkte å kjøre fra 100 og oppover da blir det mest riktig for begge. Hva tipper du av hk og hva veier den?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by RS2 Yes kommer jef vet du :) Tenkte å kjøre fra 100 og oppover da blir det mest riktig for begge. Hva tipper du av hk og hva veier den?? Fra 100 men da må vi stoppe på 200 jeg topper jo bare 230... 1350kg, hk ???? blir bare jetting men over 350hk... :D :D :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2002 Originally posted by Era Fra 100 men da må vi stoppe på 200 jeg topper jo bare 230... 1350kg, hk ???? blir bare jetting men over 350hk... :D :D :D Era Men pokker da slitter jeg har 1650kg og ca 320/325hk jeg Topper på ca 270 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 Originally posted by RS2 Men pokker da slitter jeg har 1650kg og ca 320/325hk jeg Topper på ca 270 Ja mulig det, skal prøve mot Ost snart han har S2 med massek hk 350-370hk sies kittet og gi :D Så da bør mine hk få litt og slite med :D men jeg er raskere en så E46 M3 fra rundt 80km/t eller no :D :D :D Så joa det funker kan du si :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg