ICON Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hvor for man kjøpt div skiltrammer til bil? (sort plastik til å ha skiltet i) Bør basse til nye skilt.. vet ikke om de er noen forskjell i bredden på disse. UMBINC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Eg kjøpte mine hos Biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ICON Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Se der.... det var ikke værre nei :) takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Tilleggsspørsmål: Hvor kan man få bestilt skiltramme med egen tekst? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhouge Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Forøvrig er skiltrammer noen forb... møkkasamlere. Personlig syns jeg bilen ser mye bedre ut tuen disse jallarammene... Men det er nå min mening da ;-) Siter Jaman 2002 VW Sharan 1,9Tdi (mti) 1994 Plymouth Grand Voyager(Til salgs) N 59° 49' 53.47" E 10° 47' 16.47" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg