Gå til innhold

*SOLGT* Alpine CDA-9855r selges! *SOLGT*

Ranger emnet


_Ice-T_

Anbefalte innlegg

Har som sagt en Alpine CDA-9855r til salgs :)

Akkurat vært på rep å fått full overhaling :)

Selges pga at jeg har kjøpt meg en Pioneer 9600.

 

Detter er en kanon god spiller, lyden er krystallklar! Men jeg likte ikke glidetouch greia, derfor selger jeg den, kan også byttes noe annet om du har noe på lur :)

 

Prisantydning: 2500? Bud?

 

Her er spillern:

 

00118545.jpg

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsterkeren som er aktuell da isåfall :)

 

Greier den 2 subber som er på 300wrms pr. stk. altså 600rms ?

 

Noe i den duren jeg er ute etter.

Hei. Kan i deg 2500,- på Fredag eller neste Mandag for den spilleren jeg om det er greit? Er akkurat på utkikk etter den spilleren for tiden. Send meg en sms på 90115669 da jeg er borte en del, og ikke har tilgang til internett. Så skal vi ordne en deal..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan i deg 2500,- på Fredag eller neste Mandag for den spilleren jeg om det er greit? Er akkurat på utkikk etter den spilleren for tiden. Send meg en sms på 90115669 da jeg er borte en del, og ikke har tilgang til internett. Så skal vi ordne en deal..

 

Passer fint neste mandag :)

Drar hjem til Molde på fredag så opp igjen til Ørland på Søndag kveld.

Da kan jeg ta den med så får du den på mandag om ingen byr noe høyere til da ;)

 

Kan trenge pengene siden jeg skal til Kreta etter militæret, må begynne å spare litt :P Tjener ikke så alt for godt her :hammer

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer fint neste mandag :)

Drar hjem til Molde på fredag så opp igjen til Ørland på Søndag kveld.

Da kan jeg ta den med så får du den på mandag om ingen byr noe høyere til da ;)

 

Kan trenge pengene siden jeg skal til Kreta etter militæret, må begynne å spare litt :P Tjener ikke så alt for godt her :hammer

Jeg drar til Rissa (der jeg er ansatt nå) ikveld, og drar videre til Verdal på arbeid imorgentidlig og er ikke hjemme før Fredag eller Lørdagskvelden. Og hvis du er her på Søndagkveld så kan jeg møte deg så gjør vi en handel da:) Det skal ikke være noe problem. Eller om jeg kommer hjem på Mandagen og henter den, er bare 1 times tid med kjøring en vei. Du har også PM, så resten kan vi ta over sms?:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar til Rissa (der jeg er ansatt nå) ikveld, og drar videre til Verdal på arbeid imorgentidlig og er ikke hjemme før Fredag eller Lørdagskvelden. Og hvis du er her på Søndagkveld så kan jeg møte deg så gjør vi en handel da:) Det skal ikke være noe problem. Eller om jeg kommer hjem på Mandagen og henter den, er bare 1 times tid med kjøring en vei. Du har også PM, så resten kan vi ta over sms?:)

 

PM besvart :)

 

T0mmen har da høyeste bud på 2500,-

 

Denne ligger her til helga siden jeg ikke er hjemme midt i uka pga militæret, så eneste sjangse for å få sendt den er på lørdag førstkommende om noen byr høyere.

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår