|Massern| Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Synd å høre at du ikke gidder det. Hadde helt klart gjort seg:) Men da ville jeg nok beholdt de sånn. Tror ikke 9x16 er veien og gå hvis du er lei subbing. Da må du isåfall skjære mye i skjermbuene, samt ha et brukbart senkesett/gewinde. Eller du må holde deg til moderat senk (30-40mm). Hva slags senkesett sitter på bilen nå? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Synd å høre at du ikke gidder det. Hadde helt klart gjort seg:) Men da ville jeg nok beholdt de sånn. Tror ikke 9x16 er veien og gå hvis du er lei subbing. Da må du isåfall skjære mye i skjermbuene, samt ha et brukbart senkesett/gewinde. Eller du må holde deg til moderat senk (30-40mm). Hva slags senkesett sitter på bilen nå? sitter på interalloy høyde og tryyk justerbart foran og gule koni med h&r fjærer bak. rimelig stivt, men med den høyden jeg har foran nå subber det bare ved å trille den. har noen 15" jeg tenkte å hive på sliks på som skal brukes til banekjøring. sa litt feil istad, tenkte på 16x9 til (vanlig) kjøring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg