Christian Bigton Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Har en hjulbuevalse jeg leier ut til den som trenger det! jobber i transportbyrå så jeg ordner normalt sett gratis frakt! Ukentlige turer til Oslo,Bergen,Stavanger osv Ta kontakt på pm eller 92883136 Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hvor mye skal du ha? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hvor mye skal du ha? Sendte deg en pm jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 lurer også på prisen! Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 500 kr for helst en uke maks 14 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Høres bra ut, jeg vil trenge dette -og tar kontakt når tiden kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Høres bra ut, jeg vil trenge dette -og tar kontakt når tiden kommer:) gjør det!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 er det vanskelig å bruke sånt verktøy? :S Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SieRRa-rollercam Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ikke vanskeligt nei ,men må ha tålmodighet for å få perfekt/bra finish ! Dro ut ca 4 cm fremme på en 2er golf ,men brukt 1,5 time på hver side med varmluftpistol uten at lakken sprakk og uten bulker ! Så ta med brusflaska og radioen hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega turbo Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ikke vanskeligt nei ,men må ha tålmodighet for å få perfekt/bra finish !Dro ut ca 4 cm fremme på en 2er golf ,men brukt 1,5 time på hver side med varmluftpistol uten at lakken sprakk og uten bulker ! Så ta med brusflaska og radioen hehe går de til tromsø og? har du flere bilder før og etter når du har gjort dette,bare for å se sluttresultatet:camper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Til tromsø så må den nok sendes pr post! leier dekker porto begge veier. Har fått mange pm fra folk som sier dei skal valse senere:) ingen som skal valse NÅ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 døgnleie eller? pris? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 500 kr for ei uke. bor du i nordnorge så må du dekke porte begge veier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 opp igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg