Mad Silence Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hei. Nå er det litt rydding. Har ett russeprosjekt som aldri ble påbegynt:( Så nå sitter jeg med 10 stk 12" magnat subber. De ligger uåpnet i eske. er kun åpnet på bildet for å vise at alt er der og alle ikke hadde skader=) 2 er tatt opp og sett på.. de 8 resten er urørte;) ingen har blitt brukt=) Ser etter bud på hele hurven over 7000. ellers selger jeg de for 700 stykke. pruting kan nok forekomme=) spiller utrooolig bra=) har 2 selv som jeg bruker i pappas bil=) Mvh Dan André Ta kontakt på pm, mail, sms, telefon hva som helst;) ring etter kl 3 på virkedager=) Takk!=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Kan også legge til at om noen er int i 1-4 stk f.eks kan jeg lage kasser til dere uten problemer=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 900pr stk synes jeg var litt drøyt når de koster 695kr ny på http://www.xtremecar.no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 wtf?:D 900? oisann;) ser poenget ditt;) skreiv feil pris;) skulle stå 700:D disse er kliss nye med garanti! selger de på en måte bare for butikken da jeg ikke kunne levere dem tilbake:( men men=) skal rette feilen:D Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 wtf?:D 900? oisann;) ser poenget ditt;) skreiv feil pris;) skulle stå 700:Ddisse er kliss nye med garanti! selger de på en måte bare for butikken da jeg ikke kunne levere dem tilbake:( men men=) skal rette feilen:D hehe, er kanksje intr i å kjøpe en, snakke over msn? Mvh Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Javisst;) Bare kjøp på med msn;) legg meg til på danandre@start.no ':D Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Noe mer teknisk info på disse her? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Magnat - Xpress 12 Max effekt 400 W RMS effekt 200 W Impedance 4 ohm Frekvensområde 20 - 1.500 Hz Følsomhet 93 dB Monteringsåpning 279 mm Monteringsdybde 127 mm FS 27 Hz VAS 106 L QTS 0.6 Anbefalt kassevolum lukket - Anbefalt kassevolum bassrefleks 60 L klippet ut fra xtremcar.no : ) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Takker for fint info tillegg extremracing=) :phatyo Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Neimen dette gikk fort unna=) Har bare 2 igjen nå folkens=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg