itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har en 1.9TD, med KLOKKE i stedenfor turteller. Noen som da vet om det bare er å bytte ut speedometerinteriøret med en som har turteller, eller er det verre enn som så? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kjøp deg en turteller for å ha i a-stolpen, ser fett ut ;) Gjorde det på Civicen jeg hadde uten turteller :p http://www.bsbildeler.no Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe. Jajo, men vil vel ha det så originalt som mulig. : ) Hørte på Møller i går, og de kunne ikke gi meg et annet svar enn "at jeg måtte sjekke fysisk selv om det gikk an". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Vel.. I teorien (min teori selvsagt) vil jeg tro det går bra, om du tar hele stasen med speedometer, turteller, bensin osv fra en Golf som har turteller over i din bil. Men du må jo legge opp wire til turtelleren osv. Om du får tak i noe slikt billig vil jeg nesten anbefale deg å prøve, om ikke må du pimpe a-stolpen din ;) Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe! Ja, skal se om jeg får huket tak i hele den boksen fra et eller annet sted. Men slik mekanisk anlagt er jeg vel ikke, at jeg bare kan trekke opp wiren. :P lærer så lenge en lever! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Vel, selv har jeg ikke peiling på mekanikk. Men man lærer så lenge man lever som du sier. Og alt jeg kan om skruing har jeg lært bare ved å gå ut i garasjen sammen med kompiser lokka opp pansere og gyva laus på alt som kan være galt med en bil :p Har fiksa det meste, aldri hatt bil på verksted. Og den har gått som ei klokke :p Og jeg kan ikke skru. Jeg er ikke sikker på hvordan du kan gjøre det, men når jeg monterte turteller i A-stolpen i min, så måtte jeg bare koble ei ledning til tenninga, som gav strøm / lys til turtelleren (var digital) Også ei ledning som gikk til jording. Og til slutt ei som gikk fra Coilen, da var det finito. Og det funka hæst :p Vet som sagt ikke hvor wire går når det er orginalt, bare deler mine teorier :p Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe, nei. Håper på at det er trekt opp, men har vel mine tvil. Får vel røske opp en dag da, når det nærmer seg varmt vær. :P men takk for info i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det er nok ikke ferdig trekt opp, om bilen ikke kom orginalt med turteller. Vil dette blir "ekstrautstyr" Men for alt jeg vet har de gjort bilen klar til turteller. Du får åpne opp å se ja! Tell me how it works! Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe, skal gjøre det. Hvis noen andre vet om det faktisk er tilfelle, let me know! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Du kan nok bare sette inn en instrument med turteller. Du kan også få opp turtallet digitalt i km-telleren din, uten og bytte speedometer. Vis du søker litt, så ligger det en eller flere beskrivelsen på dette hvordan det gjøre enkelt med noen trykk på tripptelleren og tenning. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Vel..I teorien (min teori selvsagt) vil jeg tro det går bra, om du tar hele stasen med speedometer, turteller, bensin osv fra en Golf som har turteller over i din bil. Men du må jo legge opp wire til turtelleren osv. Om du får tak i noe slikt billig vil jeg nesten anbefale deg å prøve, om ikke må du pimpe a-stolpen din ;) Golf 3 har ikke wire til verken speedometer eller turteller. Og tviler på at du kan bruke et instrument fra en bensin, da turtallet går til 7000omin, og på dielsel 5000omin. Vil vise mye feil vis det i hele tatt virker på en diesel. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Pent. Vet du hvordan mekanisme som blir brukt til å måle turtallet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Pent. Vet du hvordan mekanisme som blir brukt til å måle turtallet? Vis du ser på dynamoen, så går det inn et stikk/kabelsko greie. Tror det er den som det står W på som måler turtallet. Den andre som går i stikket er sansynligvis til ladelampen. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ah. Har GTD turteller da? Kanskje jeg finner noe på hoggern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varvik Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har turteller i min GTD! Siter Eirik. VW Passat 2.0 2007. Volvo V40 1.8 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg