Urgolf Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kjøpte nylig broderen sin 1994 320Cab(M52) med en motordefekt som burde la seg fikse... Defekten var at den bare gikk på 5 sylindre,men går stabilt urent over hele registeret Feilsøkte litt å fant fort ut at Coilen på syl4 var def (Smeltet/kortluttet spole) Skiftet ut denne med en som fungerte og skiftet plugg i samme sleng Startet opp, men motor gikk fortsatt bare på 5syl. mistenker da at pga. kortslutning har tatt knekken på tenningsmodulen Fikk ny tenningsmodul idag, og testet den, og med den tilkoblet ville ikke motor starte i det hele tatt (Sviver, men tenner ikke på noen syl) Så da er mitt endelige spm. Kan det være startsperren som lager krøll for den nye tenningsmodulen? Evt. hvordan koble vekk denne? MVH Kristian (Legger ved bilder av bilen forresten) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 sikker på at du har fått rett modul da? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Snakket med GS bildeler idag, og de kunne informere at løsningen på problemet mitt var at jeg måtte levere bilen inn på et bmw verksted som kalibrerte den nye tenningsmodulen med startsperren min, da skulle alt være i orden;-) Hvis noen lurte... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg