EvenruD Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Heisann Lurer på om det finnes noe styling til denne bilen? Er litt usikker men tror det er en 95' mod.. Også lurer jeg på om det er noen som vet hvor jeg får kjøpt ekstra lys (til å ha foran) med angle eyes? Så noen trailere på vei ned til Danmark med disse, fy så kult :D Mvh EvenruD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 velkommen til forumet:) jeg tror kanskje det er veldig vanskli å finne styling til disse bilene. jeg tror du må til å lage custom styling til. må bare ha god fantasi:P di extra lysa har vell hella? synes hukomlesen min skimter noe sånt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenruD Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Jo takk :D Hella, hvilke forhandlere i Norge er det som selger dem? Dette er min første bil så jeg må nesten gjøre den litt "kulere" enn den er nå, ellers får jeg bare stempel som han med familiebilen :P Tenker 16-17" felger til sommern, vil det gå bra? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Jeg har sett hella på Bilextra, jeg har desverre ikke kikket etter de med angeleyes i. Det jeg synes hjelper på alle biler er senk og felg. jeg tror du har en god begynnelse da! 16-17 går nokk helt sikkert! kommer jo sikkert litt ann på ET og hvor brede du skal ha de. bare å prøve seg fram tenker jeg! mvh hansi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg