le0n Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ....i bra stand, til en billig penge ønskes kjøpt. Kan hentes i områder i og rundt Voss, Odda og Etne. Vist du har dekk montert på noen halvtøffe felger kan jeg være interesert i det og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 har 2 nye liggnes. hakkapelitti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 har 2 nye liggnes. hakkapelitti Mye skal du ha da? Og hvor "nye" er det? Harde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 dem er myke dem;) har aldri vært montert før så. skal se om jeg jeg finner prod. dato i morgen;) regner med at dekkene er fra i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Har 2stk som kun er kjørt på i 3dager(110mil), 10mm mønster igjen. Continental. Skal få begge for 900,-. Kosta 1500,- per stk ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Langt og reise for og hente:) Og nå er jo vintern snart over;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg