Spanjis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Prøvekjørte en 1998 VW Passat Highline 1.8i, klima, skinn sølv met. i dag, gått 165.000 km, kostet 89.000,-, fikk prutet ned til 85.000,- inkl. omreg. + eu-godkjenning om et par dager og 3mnd. garanti(2000 i egenandel). Nylig skiftet reg.reim. Dette er hos en grei forhandler. Jeg må svare innen kl 12. i morgen, turde ikke slå til der å da før jeg hadde forhørt meg med noen bilkyndige. Hva syns dere? Jeg trenger bilen i jobb sammenheng, blir en del kjøring, frakting av datautstyr blant annet. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har gått en del da for min del, om det hadde vært jobb sammenheng. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 I følge selger hadde tidligere eier brukt den til pendling. Selger påstod også han kjøpte bilen for 90.000,- forrige uke, jeg lo når han sa det, trodde han spøkte, men tok visst feil :s Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hva selger sier og hva han gjør er 2 forskjellige ting, men men. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er foringer og stag i multiknirk-forstillingen byttet ut? Hvis ikke kan du regne med 6000 bare i deler etterhvert... Servicehefte? Husk at EU-kontroll ikke er noen garanti for om bilen er god eller ikke, det er bare et dokument som sier at bilen tilfredsstilte noen krav på kontrolldatoen. Som de fleste vet kan EU-kontrollen være ganske sløv.. er det selger som skal ta EU-kontroll bør du kanskje vurdere å etterkontrollere på et annet verksted. Merkelig at selger gir deg tidsfrist på å kjøpe bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spanjis Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Den har fulgt alle servicer ifølge selger, han skulle holde den av til meg, slik at jeg skulle få betenkningstid. Skal kontakte selger i morgen å spørre ang. foringer og stag. Skal også avtale at jeg tar NAF test på den etter 3mnd, hvis det er noe som bør fikses skal selger gjøre dette. Etter de 3mnd. tenkte jeg å skaffe IF-bruktbilgaranti. Siter Passat 1.8 Highline 98-modell Sierra 2.0L / BAC 86-modell - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg