(blue)bird Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Rusthull må jo kappes bort og sveise inn nytt stål. Kommer til å ruste som en gal igjen den der om ikke altfor lenge:) han får jo prøve det da vetu !! så finner han det vel ut etter vert :hammer Siter -Datsun by Nissan Bluebird910 1980 Sedan -Datsun by Nissan Bluebird910 1982 Sedan xDatsun by Nissan Bluebird910 1981 Wagon (RIP) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jann2907 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Rusthull må jo kappes bort og sveise inn nytt stål. Kommer til å ruste som en gal igjen den der om ikke altfor lenge:) Rart de andre bilene jeg har gjordt det med ikke har rusta som en gal da ;) jeg tar jo selvfølgelig ikke bare å pusser og sparkler. er en god del mer som feks: ta på ruststoff, grunne litt, legge et tynt lag med sparkel, legge på fin netting, legge på et litt tykkere lag med sparkel, pusse, grunne og lakke. Ruster ikke så lenge vannet ikke klarer å trekke inn til metallet ;) rett meg viss jeg tar feil :) men selvfølgelig hadde jge sveisa viss jeg hadde hatt muligheten, er jo enig med deg, sveising er jo det beste, men man må bruke det man har når ikke pengene og sveiseferdighetene strekker til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg