bolin Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg har tenkt til å kjøpe meg en basser som gir mye og god lyd.. noen som har erfaringer med 13w7? Burde jeg gå for denne? Siter Alpine - RF - Infinity - JL Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jepp. Det er vel kanskje en av de beste du får tak i :). Slå til på den du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolin Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Da går jeg nok for den.. har aldri tvilt på østre toten, mora mi bor på lena :) kommer dit og rægger litt til uka ;) Siter Alpine - RF - Infinity - JL Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Da trenger du vel en amp også,da? Har en flott JL Audio 1000/1 som passer ypperlig til den 13W7'ern du er keen på... Kanskje til og med godpris på den? pm meg om interessert.. :) link: http://mobile.jlaudio.com/products_amps.php?amp_id=221 Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRINS IGOR Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hvor mye skal du ha for forsterkeren? Siter [sIGPIC][/sIGPIC] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 er viktig å se om eventuelt forsterkeren tåler de rare ohm'ene jl subben har. ikke noe problem med 1000/1 forsterkeren men eventuelt andre. har foresten en 12w7 og en jl1000/1 på vei en av dagene. wee. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg