Gå til innhold

defekte forsterkere øk

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei lurer på om noken har ein defekt bilforsterker til salgs billig, entel som dele til en eg har eller so eg kan prøve og få fiksa, noken som har liggande som dei ikkje har bruk for? so er eg her hehe:D

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 4 kanals. Se denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154345

 

Den er 2 år gammel nå, men fikk smake 24 volt fra en Land Rover 2 uker etter den var kjøpt inn og da var det stopp. Har ligget i kjelleren siden i påvente at jeg skulle fikse den, men har aldri fått ræva i gir.

 

Bare gi bud. Skal ikke ha mye for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 4 kanals. Se denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154345

 

Den er 2 år gammel nå, men fikk smake 24 volt fra en Land Rover 2 uker etter den var kjøpt inn og da var det stopp. Har ligget i kjelleren siden i påvente at jeg skulle fikse den, men har aldri fått ræva i gir.

 

Bare gi bud. Skal ikke ha mye for den.

 

hmm, veit ikkje ka den kan vere vert eg eller om de er håp, kan bli dyrt og fikse då:s

 

kom med ein ca pris du so skal eg tenke på de:)

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 stk forsterkere med feil som du (eller andre som leser dette) kan få til spotpris. Disse har fulgt med diverse billig-biler/vrak som som er blitt kjøpt i familien og vennekretsen. Aldri prøvd dem men alle skal ha noen form for feil.

 

Selges samlet for 400,-

 

Noen terminalskruer er "lånt" og gir selvsagt ingen garanti for at disse lar seg fikse...

 

dsc00426cv5.jpg

 

Den fjerde er ikke i leiligheten nå. Er en Pioneer 4-kanaler.. sikkert den nyeste av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår