delodur Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Selger 2 stk sommerdekk av typen Dunloop SP Sport900 (93Y) i dim. 215/55-16. Minimalt slitt. Fikk ikke vite når de ble kjøpt (fulgte med bilen da jeg kjøpte den i sommer), men masse gummi igjen. Plukket dem av fordi jeg ikke liker "traktor"-dekk på min senka V40, samt alt for mye skraping i hjulbuen. ;) Ser for meg en 1000-lapp for dem (evt +frakt), men henter du dem (Ottestad, rett ved Hamar (Hedmark)) så er det vel rom for litt pruting. EDIT: Tilføyd litt info.. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Bump..? Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg