Blix1 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 her er en bil jeg startet på for 20 min siden. update kommer sikkert modd: Orginal: Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Morn du! Er fet modd detta! Men jeg syntes bakfangeren var litt skarp i forhold til resten av baken. Men ellers var denne drit rå! PS: Minner om oppdatering av BMW'n min! Hva syntes du? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 bakluka ble litt toony. Er alt cp? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 *TKV* hva mener du med CP? joda kanskje litt skarp.. hehe men som sagt bare en Wip takk for komentarer.. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg mener copy paste. Forkortning. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Forkortelse. "-ing"-endelser er svensk:) Hvorfor legger du ut en modd etter 20 min? Du må jo selv se at felgene er klippet ujevnt(bruker du Pen Tool?) og at fargene ikke stemmer overens? I tillegg er sotingen ujevnt klippet, og felgene litt for krom, står ikke helt til den (relativt) blasse lakken på bilen. Dette er kanskje litt krass kritikk, men jeg ønsker egentlig at du bare bruker mer tid før du legger ut en WIP, greit nok at det er en WIP, men heller legg ut en WIP etter 1-2 timer og ikke 20 min. Forstår du hva jeg mener? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg