Limkork Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 er det noen som kan gi meg noen linker hvor man kan få lastet ned noen bilspill eller lignende, har dc, dc+ kazaa og alt det der, men det er bare piss som ikke virker. så hvis det er noen som har noen linker eller internet andresser som jeg kan sjekke ut så hadde det vært bra. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 jeg laster ned nye spill rimli ofte, aldri vært noe problem! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by miknisse er det noen som kan gi meg noen linker hvor man kan få lastet ned noen bilspill eller lignende, har dc, dc+ kazaa og alt det der, men det er bare piss som ikke virker. så hvis det er noen som har noen linker eller internet andresser som jeg kan sjekke ut så hadde det vært bra. Det gjelder å stille seg i kø...... De som har de nyeste spillene delt har fort et par hundre stk i kø. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 dc++ funker fint for meg iallefall. Driver nå å laster ned bad boys 2,american pie 3 og italian job alle på dvd rip Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 ja det ikke no problem å bruke de programmene..men de filene man laster ned er som regel fucka og virker ikke...eller så er det feil fil..men tilbake til topicen..er det noen som har noen linker? Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 http://www.suprnova.org http://torrent.pl Ellers kan du søke på torrent på google... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Jeg har ikke noe problem med å finne det jeg trenger med DC++ Jeg bruker denne hublisten: http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Sjekk her... http://www.hublist.org/?p=hublists Bruker 1stleg's jeg, den virker bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 hva skal jeg gjøre med de 2 siste linkene, på den første så laster den, den bare ned, og jeg kan ikke gjøre noe med den fila. og den andre skjønte jeg ikke en dritt av.... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Eller så er det du som ikke skjønner hva du skal gjøre med filene , de kan være i forskjellig format , bin, iso, zip etc .. Du må som regel enten ha isobuster eller daemon tools for å få de til å funke . Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet September 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 det er zip filer..men når jeg legger ned den fila i en mappe og åpner den, så kommer det bare maaasse bokstaver..hva er det meningen at jeg skal gjøre med den fila når jeg har lasta den ned? Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 1 . Lag en mappe , kall den gjerne hva du vil her skal extracte filene fra zip filen. 2. Hva slags filer er det du da får opp ? Hvis det da av en merklig grunn er rar filer så må du lagen en bin og en cue fil .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 det står "CONFIG file", og når jeg klikker på den, så åpner macromedia dreamweaver seg og det kommer drit mye bokstaver..????? Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Ta og åpne de i notepad se hva som skjer Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen__87 Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 hva er dc++??? Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg