remster Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ønskes kjøpt frontlykt eller hovedsakelig bare reflektoren til linsedelen på e36 frontlykta. så har du en frontlykt som er knust, knekte fester eller noe i den duren er det mulig at DU har delen jeg trenger. Delen jeg skal ha er reflektoren til linsa. denne sitter skrudd fast i bakkant med 3 skruer og ser slik ut. (se bilde) Hvis du har en. ikke nøl med å ta kontakt. Mvh Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ingen som har ? evt kjenner noen som kunne ha noe sånt liggende og slenge? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg har det til deg! int? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg har det til deg! int? absolutt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 hei jeg har en sånn ligende i bilen ...int ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg