GSM Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 For info: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1354589 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Bildebump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 bytte mot en golf 3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 bytte mot en golf 3? Hei! nei må nok selge da jeg har for mange biler alt :P Men du kan gi meg et bud om du er intr. Pris kan diskuteres da bilen må bort, men ikke skambud ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 da blir det mye styr :P da må jeg selge bilen min også må jeg komme til bergen, se på den..prøve den.. bla bla bla :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 da blir det mye styr :P da må jeg selge bilen min også må jeg komme til bergen, se på den..prøve den.. bla bla bla :P Selg selg ;) hehe. Hvor i landet bor du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 jeg bor i oslo område, men har bodd i bergen i 4 år så en tur opp dit hadde bare vært morro :P Men er tømrer lærling så kan ikke gå en DAG uten bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSM Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Enda fler bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg