opelracer Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 har en opel omega b 2.0 i 16.har det promblemet at motorlampa lyser etter motoren står lenge på tomgang.men når jeg slår av tenningen og skrur av tennigen er motorlampa borte.er bare av og til lampa lyser.den går ikke i nødpromgram.kan dra den helt til turtallssperra.bilen er litt dau/rykkete når den er kald.det er ikke kamaksel føleren fordi den er nettop skiftet og da gikk den i nødpromgram .sperra kom på 4000 rpm da.vet jeg kan ta tech 2 test.mistenker lambda.så lurer om noen har vært borti det samme promblemet før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Det er chippen du har i omegan som forårsaker den motor lampen. kamerat av meg at det helt likt med sin vectra v6. setter du inn den orginale chippen så er problemet borte tipper jeg.. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelracer Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Det er chippen du har i omegan som forårsaker den motor lampen. kamerat av meg at det helt likt med sin vectra v6. setter du inn den orginale chippen så er problemet borte tipper jeg.. har prøvd det .akkurat det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Har du fått satt inn chippen din nå? Jeg vegrer meg fortsatt... Har nettopp kommet tilbake fra opel og fått nytt eksosanlegg og slukket airbaglampa. Nå har jeg vel strengt tatt ikke unnskyldning til å utsette det så mye lenger... Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg