sprett1 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er ute etter denne typen frontafanger til min sierra. Denne er lik til min orginale foruten grøftelys. Jeg kunne tenke meg en slik med grøftelys. Noen her som har- evt. vet om noen som kan skaffe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrra89 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Er ute etter denne typen frontafanger til min sierra. Denne er lik til min orginale foruten grøftelys. Jeg kunne tenke meg en slik med grøftelys. Noen her som har- evt. vet om noen som kan skaffe? hei jeg har en sånn fanger med lykter til salgs 1000kr send meg en mail sierrra89@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hallo.. Har du solgt denne fangeren enda? Hvilken modell er det? MVH BVika Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 har en lik fanger uten grøftelys gi bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDisen Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Heisann. Veng.no har det meste. Blannt annet den fangeren. Har en slik en på ghiaen min. Men den er ødelagt. Du må gi ca 2 lapper for en ny sånn fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zer0z Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 er det ikke cosworth og Shapphire som har de fangerene der da ? Siter - 96' Volvo 940 LT - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 er det ikke cosworth og Shapphire som har de fangerene der da ? tror ikke det ... jeg har bytta en del fanger på sierraen min i vinter og har tatt like fangere fra andre sierraer ikke cosworth eller shapphire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennare Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Det er en ghia fanger Siter Bruksbil: Ford Sierra! Prosjektbil: Audi Coupe GT! http://www.bilforumet.no/prosjektforum/201778-audi-coupe-gt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg