sk1rty Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Skulle ha modda inn ei hot blondine istedet for han gamle gubben :P Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hvordan gjør jeg det? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 dritt i blondina.. d blir så mye jobbing, pluss vil d se for u ekte ut! vis du ikke vil ha han fyrn på bilde tar du heller å fjerner han.... mn jeg anbefaler du jobber med fargen på bilen nu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Likte den siste der du hadde fått tilbake den orginale grillen (= Det kommer seg! Men Bmw-merket må helt klart på igjen som sagt før i tråden. Siter E36 Bmw 318i 1992 Rc: Pureten Alpha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 æ gjorde litt mere i samme slængen;) har nu fiksa bmw merke å dn greia me dækket:) så nu kain du prøve å finne en farge til biln:P (åsså kain du kansje vess du gidd, fjerne skilte å;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 bra jobbet:) Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Noen små tips En liten diskre senking,og en annen farge, prøve å fjerne skiltet eller lage et nytt et dette hadde blitt pent Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haaks Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 har du sendt bilen inn tell gatebil nu elleh :P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 veldig bra modda :pray mn kunne du eller noen andre her send meg photoshop?? har veldig lyst til å starte å modde biler, mn har bare paint:roll:.... send meg pm da:thanks Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg