Loms Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det er til en 1,6 1996 mod! Hel komplett frontplate Høyre hjulnav foran Høyre Støtdemper foran Høyre bærearm foran Servopumpe Bunnpanne Venstre bilbelte foran Kullfilter Spoiler under fanger GL eller CL Høyre blinklykt i fanger, GUL Høyre spreder Også det lokket mellom spreder og blinklys i fanger. Trenger da dette til en fin pris, si ifra hvis noen har! :D Alt dette må passe på en 1,6L 1996mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Har endel til Golf 3 jeg. Sjekke tråden i Deleforumet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153964 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 har liggenes Høyre hjulnav foran og Høyre bærearm foran.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 bra, da kan jeg være intrisert.. dette passer til en 1,6 l vel? du har ikke noe mer a? hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 aner ikke om det passer.. regner da med det.. det har sittet på en golf3 96 modell, joker.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 sjekk det ut.. så kontakter du meg.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg