Langseth Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Noen som er sikker på hva slaks lakk kode dette er? ->http://japanimport.no/images/nissan/ss-2.jpg Noen som har noen andre råe met. lakk farger? Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Er det virkeli ingen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Vanskelig å se ut ifra et bilde.. Du kan prøve å sjekke med Japan Import? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Vanskelig å se ut ifra et bilde.. Du kan prøve å sjekke med Japan Import? Har nok desv. prøvd men har aldri fått svar... Men har fått en ledetråd:Sparkling Silver er det noen som tror den heter... Kan det stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er nesten umulig å vite. Om det ikke er en orginalfarge. Tror ikke det er sparkeling silver. Men bildet er så dårlig at det er vanskelig å si. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOrDeMan Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 er umulig å si sånt utifra et bilde.. om det er en orginalfarge (neppe) så er det lett å finne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 er et til bilder her... http://japanimport.no/Priseksempler/Specs/Nissan/02_s15.htm Ingen som har noen andre farger som er nokså lik denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Prøvde å google sparkling silver.. Fikk opp disse bilene: Skyline fargekoder Nissan skyline: WV2 - Sparkling Silver S15 spark silver Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Prøvde å google sparkling silver.. Fikk opp disse bilene: Nissan skyline: WV2 - Sparkling Silver Nye Mini Fant mini`n jeg også... Men den skylinen var jo bare helt skjønn! hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Takker så mye Zoom:D Men er det " WV2 - Sparkling Silver " da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Takker så mye Zoom Men er det " WV2 - Sparkling Silver " da? Ser sånn ut.. Leste på en annen side jeg googlet at den kommer som metallic og som pearl. Hva slags bil skal du lakke? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Satser å gjøre braksukse med en VW passat 00 mod. Jobber med div. sponsorer nå fortiden... Bilen blir jeg å kjøpe inn i løpet av en mnd tid så vi får se... Med denne fargen å streetfighter styling så er vel man nødt til å få oppmerksomhet?! elr hva!? men nok en gang, 1000 takk:D Hva slaks nivå kan denne lakken ligge på i liter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Da har jeg lakkert en av modellbilene mine fra diecast med denne fargen! det blir nok denne fargen på bilen min:D :thanks SYK FARGE!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg