pololars Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Strøkent interiør selges. Kom med bud! Send meg PM. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_-SleggeMekk-_ Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 3000kr får 16v motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 bilder??? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg trenger kun stolunderstell til begge foran, intr. i å selge meg kun det?? event pris på interiør?? svar på pm, glemmer nok denne tråden jeg:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Selger ikke bare understell nei. Bruk noe fra Golf :p Må nok ha 2500,- for det. bilder skal jeg se om jeg kan ordne. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Det er ikke de dørsidene som følger med. :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg