Gjest sicarlse Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 bilen blir avskilta hvis ikek bremsene fungerer snart.. problemet er at de bremsesylindrene i tromlene ikke var særlig lette å få ut.. skruene var umulig å få ut. så det er ikek aktuelt. men fikk høre at hvis man lufta bremsene, så ville bremsevandringa på pedalen bli fin( man kan trøkke pedalen heilt ned til gulvet før bremsene tar ordentlig tak). hjelper det å lufte bremsene da eller? hvordan gjør man dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfan Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 bilen blir avskilta hvis ikek bremsene fungerer snart..problemet er at de bremsesylindrene i tromlene ikke var særlig lette å få ut.. skruene var umulig å få ut. så det er ikek aktuelt. men fikk høre at hvis man lufta bremsene, så ville bremsevandringa på pedalen bli fin( man kan trøkke pedalen heilt ned til gulvet før bremsene tar ordentlig tak). hjelper det å lufte bremsene da eller? hvordan gjør man dette? Hei,det var meg dere kjøpte bilen av,dere må gjerne komme innom så skal jeg stelle opp bilen litt,dette med bremene er bagateller og hovedsylinderen er hvertfall ikke gåen. Om dere ikke har nummeret mitt så send meg en pm så skal dere få det. Mvh Inge Siter 2006 Passat 2,0 TDi Highline Konebil 2006 Passat 2,0 TDI R-Line 1999 Transporter 2,5 Tdi Syncro 1956 Opel Kapitan,1967 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 PM sendt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 tråden er stengt. bilen er solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg