SirJo125 Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hei hopp! :) Har en Opel Kadett 85 mod som jeg skal ordne opp og jeg trenger en del utstyr...her er en liste og dersom dere har noe av dette kan dere sende meg en mail eller svare under :) - GSI panser - GSI bakluke - Sideskjørt - En tøff frontfanger - En tøff bakfanger Siter Hei Hopp! Opel Kadett å Aprilia rs125 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jeg har en gsi hekkspoiler liggende. Ikke skadet eller defekt tror jeg men den er falmet i lakk. en stund siden jeg så på den sist :D Kan hoste opp noen bilder i helgen hvist det er intresant. Har også el speil til gsi men ikke ledningsnettet hvist det kan være av interesse.... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg