Turbo_Dos Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Som topic sier. da selger av felgene jeg skulle ha pluselig gjorde en avtale med en annen er jeg på jakt etter nye sommer felger. må ikke være mindre enn 18. kant er bare positivt. ( legg ved bilde) 5000- 10.000,-kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
austad Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 vist det er av intr så har æ et sætt (Tekno instinct-17) (BILDER FINNES PÅ GOOGLE.NO) 7*17 m brae 215/40/17 dækk ET42 selges/byttes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 har 2 sett me 17 tilsalgs Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bilder!? 17 blir egentlig i minste laget, men er de veldig pene er jeg intr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 selger kansje dem her å vist jeg får igjen nok Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 nei takk.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 18" dem der=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Hvor mye hadde du tenkt deg for de da? var ikke helt min smak, men pene var de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 kunne tenkt meg Brock B1 10x17" - 8,5x17 " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 neis vetikke helt rundt 7-8 Nye dekk Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 har nånn oz racing 17 å med kant Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=145912 Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 IMG]http://i121.photobucket.com/albums/o232/theopelking/Bilde43.jpg[/img] Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg