Burn Out Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Heisann... Har ryki reg reima på bilen (honda civic 1.5DXI) Det jeg lurer på er om jeg skal skru på toppen igjenn når jeg skal skifte reima eller om den kan være av mens den nye reima settes på? Må motoren skrur løs og heises opp noe? Må girkassa skrus av?? Hadde vært fint med en liten veileder :D Hadde vært genialt med lit hjelp :) Takker for svar! Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Toppen må sitte på når du monterer regreima.men hvorfor ta av toppen egentlig,har du tatt ventilene når den røyk??? Det eneste du trenger er og fjerne det ene motorfeste.. Girkassa trenger du ikke ta av nei,den sitter i andre enden av motoren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Grunnen til at jeg skrudde av toppen var for og skjekke om noe hadde krasja inni der :) Og det hadde det ikke :D Men hvor høy må motoren SÅN CA? Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Grunnen til at jeg skrudde av toppen var for og skjekke om noe hadde krasja inni der :) Og det hadde det ikke :D Men hvor høy må motoren SÅN CA? hvor høy hvafornoe? :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Lit ekstra jobb da :) de motorene der pleier dt og gå bra med når rina ryker.. trenger ikke heise motoren noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg