andreas2400 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei! Det virker som om dynamoen min ikke lader men er ikke sikker. når jeg starter bilen så går den fint i cirka 30 sek også detter turtelleren.bensinmåler osv ned før bilen dør helt. Hvis jeg venter i ca fem minutter så starter bilen igjen men dør like fort. Tror dere det kan være dynamo? Hilsen andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic'ern Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hei. Kan hende det er så enkelt som å skifte bensinfilterreléet som sitter bak askebegereg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hei. Kan hende det er så enkelt som å skifte bensinfilterreléet som sitter bak askebegereg bensin PUMPE-rellèet heter det... :) Et filter har aldri noe eget rellè. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 pumpe/systemreleet har vel ikke noe med instrumentet å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorFørtti Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 KAnskje en ide å finne frem et voltmeter........ Du kan jo også enkelt skru ut børstene på dynamo å sjekke om det er noe igjen der... 2 skruer... Min stoppet også en gang grunnet lading... Skiftet børster og har ikke merket noe siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg