bambi Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Noen som har erfaring med å senke Audi a4 med bare fjærer 60/40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svensven Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 ja, hadde det på min A4... H&R fjærer, blir ikke så veldig lavt i forhold til org. sportsunderstell,litt hjelper det! Men beholder konforten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 ja, hadde det på min A4... H&R fjærer, blir ikke så veldig lavt i forhold til org. sportsunderstell,litt hjelper det! Men beholder konforten! Åssen ble det med stivheta da? Slo den ikke lett nedi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 er der flere som vet noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jeg har alltid vært litt i mot bare fjærer. Kjøp deg et billig coilover i stedet! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jeg har bare fjærer nå, men får jeg justerbart nå. Hvis du har bare fjører på vanlige dempere vil demperene bli slitne etter hvert, du vil merke det blir mykere, og vil etterhvert subbe mer. Gjorde hvertfall det med meg. Anbefales å enten kjøpe et coilover sett eller justerbart. Det er hvertfall min anbefaling. Jeg senka 40/40mm, og kommer du ned i 50-60 med fjører, ja da vet du hva som skjer etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg