Joakim33 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Selger en 15" Focal KX38SPL, kun brukt som innendørs sub, som ny, selges for kr 3.500,- http://www.focal.tm.fr/gb/car/archives/poly-k/38k.htm Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hvor stor kasse brukte du? Portet/lukket? I så fall hvor stor og lang port? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jeg har hatt den i en 70 liters kasse, med ett 6" rør, husker ikke lengden, mener tuningsfrekvensen var 45hz... Jeg har ikke kassen lengre, så er litt vrient å finne ut av.. Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ok, takk. Hvordan var lydkvaliteten? Du var godt fornøyd? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jeg brukte en Nad forsterker på 2x 100w, brokoblet på den, så jeg har aldri "tatt den helt ut", men det var veldig fin lyd i den, spilte skikkelig høyt og rent sammen med den lille forsterkeren. Jeg har byttet ut hovedhøyttalerne til elektrostater med innebygget sub, så det passet liksom ikke helt sammen med de.. Er derfor den skal selges. Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 *Bump* Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg