HappyDori Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Selger noen deler som satt i en 90 mod Supra 3.0 turbo: Cusco stabstag foran og bak Do-Luck Power assist bar, dette er et stort stag som går tvers over bilen, og er visst veldig nyttig! Sparco 7x16" med dekk, mer info om disse kommer! Originaldeler: Vinge Bakrutevisker El. antenne Mere deler er på vei ut av bilen, bilder og oppdateringer kommer Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 girkasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 girkasse? Nope, den skal jeg nok ha selv;) Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Selger noen deler som satt i en 90 mod Supra 3.0 turbo: Sparco 7x16" med dekk, mer info om disse kommer! Hvor mye for disse og eventuelt bilde? Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvor mye for disse og eventuelt bilde? Har litt problemer emd servern min om dagen, men må skal prøve å få ordnet det i dag, hvis ikke får jeg uploade bildene et annet sted... PM meg med mailadresse, så kan jeg sende dit også! Er med dekk, så et sted rundt 3000 tenker jeg... Kom med bud, så kan vi se hvordan det går, må få sjekket opp nypris på de i Norge også... Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg