caferacer Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Du kan sikkert få kjøpt nye ubearbeidede hos volvo, også linjeborre de imot toppen. Om du ikke gjør det er det 99% sjanse for at du havarerer toppen. Ja det var det jeg tenkte at måtte gå an. Hvilken volvo filial/verksted tror du kan ha mest peiling på dette? Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Du kan sikkert få kjøpt nye ubearbeidede hos volvo, også linjeborre de imot toppen. Om du ikke gjør det er det 99% sjanse for at du havarerer toppen. Hvor i volvosystemet tror du det kan lønne seg å ta kontakt for å oppdrive slike? Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 hei cylmo.no driver med linje boring av topper oxo ... mvh Ken Jo da jeg har snakket med de.De var interresert i å se på den. De mente også at jeg kunne skave av inne i overvallene for å tilpasse de,men det synest jeg kanskje får bli en jobb for de! Men jeg mener å huske at på gamle v8ere så er det en god del slark i disse å det går da ut og bort. Hvor nøyaktig må dette være for å få det til å virke?? Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg