bodyman Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hallo folkens.. Har en 2000 mod S3 som jeg har noen spørsmål om. Dumpventil. Hvor kan jeg kjøpe og hva slags type ? System. Brått begynner vindu viskere å gå av seg selv. Noen som har vært borti samme problem ? OG i tillegg til dette så fusker den litt på tomgang , men blir borte når man kjører og så klart tilbake igjen når bilen står på tomgan. Noen som vet ? Mvh, Nico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hallo folkens.. Har en 2000 mod S3 som jeg har noen spørsmål om. Dumpventil. Hvor kan jeg kjøpe og hva slags type ? System. Brått begynner vindu viskere å gå av seg selv. Noen som har vært borti samme problem ? OG i tillegg til dette så fusker den litt på tomgang , men blir borte når man kjører og så klart tilbake igjen når bilen står på tomgan. Noen som vet ? Mvh, Nico Var jeg deg ville jeg heller satt inn en ny resirkuleringsventil... Forge 007P skal være bra. De har vel denne på TS-Racing. Prøv og bytt sikringen til vindusviskerne, eller ta den ut i noen minutter og sett den inn igjen. Har hatt det problemet på en Golf, tror jeg gjorde det på den, hvis ikke så forsvant det bare av seg selv :P Lykke til!! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bodyman Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Var jeg deg ville jeg heller satt inn en ny resirkuleringsventil... Forge 007P skal være bra. De har vel denne på TS-Racing. Prøv og bytt sikringen til vindusviskerne, eller ta den ut i noen minutter og sett den inn igjen. Har hatt det problemet på en Golf, tror jeg gjorde det på den, hvis ikke så forsvant det bare av seg selv :P Lykke til!! Får snakke litt med ts racing gutta da.. Har prøvd å bytte sikring og kutte strøm fra batteriet , men ingenting funket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Får snakke litt med ts racing gutta da.. Har prøvd å bytte sikring og kutte strøm fra batteriet , men ingenting funket. Ok, hør med de på møller ang. vindusviskerne.. de vet garantert hva du skal gjøre! Lykke til!! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg